Pengikut

Tuesday, February 10

Ohhhh

Isnin lepas bertarikh 9 haribulan 2. Hari yg aku tunggu sambil melayan sisa2 cuti semester yg berapa hari saja nak habis. Tepat jam 9 pagi aku semak keputusan semester. Wow. Memeranjatkan. Bagi aku. Memang tak seberapa keputusan ni. Cgpa aku atas pagar. Aku sangkut subjek killer. Rebah mengeluh dan mendagu.. Takpa, pujuk hati sendiri. Ini permulaan, dah 2 tahun aku tinggal zaman belajaq dan aku anggap ini sebagai permulaan zaman belajaq aku dan aku berazam semester hadapan aku akan berusaha lebih dari semester ni. Dengan selamba aku hubungi orang tua aku dan memaklumkan kepada mereka. Permulaan nada, teruja dan macam kebiasaan. Stelah aku bagitau depa. Nada bertukaq dan curahan limpahan nasihat aku terima pagi tu. Aduh. Aku jadi serba salah. Aku duduk sambil berasap pagi tu. Berfikir sejenak sambil berWasap dengab rakan sekelas aku. Bertukar keputusan masing2. Mcm2 aku peroleh. Aduhh sadis. Terdetik dsudut hati ini patutkah aku teruskan atau kembali ke era pkerjaan. Hmmm
#50-50